آزادی سیامک قادری روزنامه نگار سبز پس از ۴ سال حبس دیدار با مادر سهراب بلافاصله…

‫آزادی سیامک قادری روزنامه نگار سبز پس از ۴ سال حبس

دیدار با مادر سهراب بلافاصله پس از آزادی

سیامک قادری روزنامه نگار و از زندانیان سبز سال ۸۸ ظهر امروز از زندان آزاد شد و پس از آزادی از زندان اوین با دسته گلی مستقیم به دیدار پروین فهیمی مادر سهراب اعرابی رفت.
به گزارش خبرنگار کلمه، سیامک قادری که مرداد‌ماه سال ۸۹ بازداشت شد و به اتهام تبلیغ علیه نظام، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به چهار سال زندان محکوم شد ظهر امروز از زندان آزاد شد.

مادر سهراب اعرابی امروز پس از حضور قادری با قرآن و اسفند و گل و گلاب از این زندانی جنبش سبز استقبال کرد.

مادر سهراب در این دیدار با خوشامدگویی و بیان اینکه آزادی تک تک شما زندانیان سیاسی از اهداف و آرزوهای من است، گفت: خوشحالم از اینکه شما آزاد شدید. ای کاش قبل از دیدن من به دیدار مادرتان می رفتید، این نشان می دهد که شما نسبت به ما مادران شهدا بسیار اظهار لطف دارید.

سیامک قادری نیز گفت: من قبل از رفتن زندان با دیدن عکس سهراب احساس کردم این اتفاق برای فرزند خودم افتاده است و تا زندان نرفتم آرام نگرفتم. این روزنامه نگار زندانی سبز خطاب به مادر سهراب گفت: شما باعث افتخار من هستید و به هم بندان خود گفتم بعد از آزادی مستقیم به دیدار مادر شهید سهراب اعرابی خواهم رفت که برای شما سلام رساندند.

مادر سهراب نیز در پاسخ گفت: شما همه فرزندان من هستید. او گفت: خوشحال هستم که سهراب راه خود را درست انتخاب کرده و این برای من افتخاری بزرگ است. خانم فهیمی گفت: امروز یکی از روزهای خوب زندگی ام هست و آرزوی قلبی ام این است که همه زندانیان سیاسی و آقایان مهندس موسوی و کروبی رهبران جنبش سبز و خانم دکتر رهنورد آزاد شوند.

مادر سهراب در این دیدار دسته گلی را به پاس مقاومت سیامک قادری و همچنین شاخه گلی را برای صبوری و پایداری همسر وی به آنها تقدیم کرد.

کلمه

http://j.mp/1mCj9oi

‫توانا: آموزشکده جامعه مدنی ایران‬

‫آزادی سیامک قادری روزنامه نگار سبز پس از ۴ سال حبس دیدار با مادر سهراب بلافاصله پس از آزادیسیامک قادری روزنامه نگار و از زندانیان سبز سال ۸۸ ظهر امروز از زندان آزاد شد و پس از آزادی از زندان اوین با دسته گلی مستقیم به دیدار پروین فهیمی مادر سهراب اعرابی رفت.به گزارش خبرنگار کلمه، سیامک قادری که مرداد‌ماه سال ۸۹ بازداشت شد و به اتهام تبلیغ علیه نظام، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب توسط شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به چهار سال زندان محکوم شد ظهر امروز از زندان آزاد شد.مادر سهراب اعرابی امروز پس از حضور قادری با قرآن و اسفند و گل و گلاب از این زندانی جنبش سبز استقبال کرد.مادر سهراب در این دیدار با خوشامدگویی و بیان اینکه آزادی تک تک شما زندانیان سیاسی از اهداف و آرزوهای من است، گفت: خوشحالم از اینکه شما آزاد شدید. ای کاش قبل از دیدن من به دیدار مادرتان می رفتید، این نشان می دهد که شما نسبت به ما مادران شهدا بسیار اظهار لطف دارید.سیامک قادری نیز گفت: من قبل از رفتن زندان با دیدن عکس سهراب احساس کردم این اتفاق برای فرزند خودم افتاده است و تا زندان نرفتم آرام نگرفتم. این روزنامه نگار زندانی سبز خطاب به مادر سهراب گفت: شما باعث افتخار من هستید و به هم بندان خود گفتم بعد از آزادی مستقیم به دیدار مادر شهید سهراب اعرابی خواهم رفت که برای شما سلام رساندند.مادر سهراب نیز در پاسخ گفت: شما همه فرزندان من هستید. او گفت: خوشحال هستم که سهراب راه خود را درست انتخاب کرده و این برای من افتخاری بزرگ است. خانم فهیمی گفت: امروز یکی از روزهای خوب زندگی ام هست و آرزوی قلبی ام این است که همه زندانیان سیاسی و آقایان مهندس موسوی و کروبی رهبران جنبش سبز و خانم دکتر رهنورد آزاد شوند.مادر سهراب در این دیدار دسته گلی را به پاس مقاومت سیامک قادری و همچنین شاخه گلی را برای صبوری و پایداری همسر وی به آنها تقدیم کرد.کلمه‬

Categories: didar, دیدار | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

