ادعانامه ی ۱۵ زندانی سیاسی علیه استبداد حاکم بر ایران این جانب محمد نظری فرزند…

‫ادعانامه ی ۱۵ زندانی سیاسی علیه استبداد حاکم بر ایران

این جانب محمد نظری فرزند عبدالله درسال ۷٣ در سن ۲۲ سالگی به اتهام همکاری با حزب دمکرات کردستان دستگیر و به مدت سه ماه در انفرادی بسر بردم. پس از ده ماه و طی یک دادگاه فرمایشی بدون داشتن وکیل و در طول سه دقیقه توسط قاضی جلیل زاده محاکمه و بدون داشتن کوچکترین مدرک جرم به اعدام محکوم شدم پس از پنج سال حکم اعدام به زندان ابد کاهش یافت. تا کنون مدت ۲۰ سال است که در زندان هستم. بارها به اعتصاب غذا دست زده ام آخرین بار چهل و هفت روز در اعتصاب غذا بوده ام اما آنان بطور شفاهی خواستار مرگ من شده اند و هیچگونه حقوقی برای من بعنوان یک زندانی سیاسی به رسمیت نمی شناسند.
http://bit.ly/1bfIEaM


Timeline Photos
ادعانامه ی ۱۵ زندانی سیاسی علیه استبداد حاکم بر ایران

این جانب محمد نظری فرزند عبدالله درسال ۷٣ در سن ۲۲ سالگی به اتهام همکاری با حزب دمکرات کردستان دستگیر و به مدت سه ماه در انفرادی بسر بردم. پس از ده ماه و طی یک دادگاه فرمایشی بدون داشتن وکیل و در طول سه دقیقه توسط قاضی جلیل زاده محاکمه و بدون داشتن کوچکترین مدرک جرم به اعدام محکوم شدم پس از پنج سال حکم اعدام به زندان ابد کاهش یافت. تا کنون مدت ۲۰ سال است که در زندان هستم. بارها به اعتصاب غذا دست زده ام آخرین بار چهل و هفت روز در اعتصاب غذا بوده ام اما آنان بطور شفاهی خواستار مرگ من شده اند و هیچگونه حقوقی برای من بعنوان یک زندانی سیاسی به رسمیت نمی شناسند.
http://bit.ly/1bfIEaM

Categories: didar, دیدار | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

