نسرین ستوده ساعتی پس از آزادی:«به من گفتند آزاد هستی؛ ما می‌خواهیم همه زندانیان…

‫نسرین ستوده ساعتی پس از آزادی:«به من گفتند آزاد هستی؛ ما می‌خواهیم همه زندانیان آزاد شوند»

نسرین ستوده، وکیل حقوق بشر و زندانی عقیدتی، ساعاتی پس از آزادی به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت:« وقتی از زندان مرا بیرون آوردند به من گفتند آزاد هستی. دیشب به چهار نفر دیگرهم گفتند ولی به من گفتند که با مرخصی‌ام موافقت شده است. ولی وقتی از در زندان بیرون آمدم گفتند آزادی. برای همین من ب… ‬http://sepidedam.com/17727

Categories: didar, دیدار | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

